.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جامعه اسیر بی تعهدی نسبت به آسیب های اجتماعی شده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: جامعه اسیر یک بی تعهدی نسبت به آسیب‌های اجتماعی شده است و باید این آسیب‌ها رفع شود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در ساری اظهار داشت: درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی که پس از انقلاب رواج یافته چاره‌ای جز هدفمند و عالمانه رفتار کردن با این آسیب‌ها نداریم.

یونسی تصریح کرد: جامعه ما اسیر یک بی تعهدی نسبت به آسیب‌های اجتماعی شده و نیازمند افرادی دلسوز و عالم است تا باهم نظری، هم‌افزایی وعمل عالمانه بتوان در این راه مشکلات را مرتفع کرد.

وی گفت: تشکل‌هایی که وارد مسائل اجتماعی می‌شوند مانند مجاهد راه خدا ترکش‌های مسیر و سختی‌های راه را می‌پذیرند و ایران تنها انقلابی بوده است که با داشتن بار فرهنگی، پایدار مانده است.

یونسی ادامه داد: دشمن فرهنگ و جان مارادرنظر گرفته است وکسانی را هدف می‌گیرد که برای جامعه فعالیت می‌کنند اما دولت تدبیر و امید درزمینهٔ شناسایی و شناخت مسائل اجتماعی بسیار تلاش کرده است و اهمیت آن در نزد مقام رهبری نشان از اهمیت موضوع دارد که مقامات بالای کشوری شبانه‌روزی وقت گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین موجی که در مازندران با حمایت وزارت کشور و دفتر امور اجتماعی و استاندار مازندران صورت گرفته منتج به نتایج مثبت در استان می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.